5 feb. 2010

Anna Lesko şi Dan Bălan se iubesc!

Deşi aparent nu ar avea nimic în comun, cei doi cântăreţi din Moldova trăiesc de puţină vreme o tumultoasă poveste de dragoste. Surse care au dorit să rămână anonime ne-au declarat că Anna Lesko şi Dan Bălan s-au cunoscut în timpul unui recital şi nu a fost nevoie decât de o invitaţie la o cafea ca scânteia să se aprindă. Astfel, Dan a fost cel care a lansat invitaţia, iar Anna s-a arătat încântată de noua cucerire, acceptând să iasă la braţul său. Şi, cum cineva ştie mai multe despre cel mai frumos şi proaspăt cuplu din show-bizz, cele două vedete au fost invitate să filmeze, împreună cu Ghiţă Mureşan, un spot publicitar pentru o companie de telefonie mobilă. Filmarile au început deja, iar difuzarea reclamei va rula pe micile ecrane începând cu 15 februarie.

”Cu Dan ne cunoaştem din SUA, am participat şi la emisiuni radio în direct. Filmările vor începe joi dimineaţa şi sper să iasă totul bine. Reclama va fi lansată în 15 februarie, la o zi după ziua mea de naştere, dar eu voi deja în SUA. De ziua mea, în 14 februarie, mă voi afla la Dallas, la All Star Game din NBA”, a declarat Ghiţă Mureşan, conform mediafax.

Sursa: www.apropomagazin.md

Niciun comentariu: