16 sept. 2009

O britanică a făcut sex 'terapeutic' cu 1.500 de bărbaţi

Britanica Mare Simone (54 de ani) a făcut sex cu peste o mie cinci sute de bărbaţi, cei mai mulţi dintre aceştia fiind soţi şi iubiţi ai altor femei.

Simone, din Chelsea (West London), se autocaracterizează drept “parteneră sexuală-surogat”, dedicându-şi întreaga carieră ajutorării cuplurilor de bărbaţi şi femei care au probleme în dormitor.

În calitatea sa de “terapeut sexual”, britanica a dat lecţii de amor la peste 10.000 de clienţi pe parcursul a 23 de ani de activitate. Însă estimează că a făcut cu adevărat sex doar cu circa 1.500 dintre aceştia.

Mare Simone ţine să sublinieze că nimic nu este ilegal în ceea ce face, potrivit ziarului “The Sun”. “Îmi câştig existenţa culcându-mă cu soţii şi iubiţii altor femei. Dar nu sunt prostituată. Sexul-surogat este legal, dacă este făcut în scop terapeutic şi este de ajutor. Oamenii plătesc pentru consiliere şi pentru a-şi vindeca nişte probleme, nu pentru sex. Ajut la îmbunătăţirea vieţii sexuale a mii de bărbaţi, a soţiilor şi iubitelor lor”, a explicat ea.

“Unele femei devin mame-surogat, deoarece vor să le ajute pe femeile care nu pot avea copii. În acelaşi fel, eu îi ajut pe alţii să-şi îmbunătăţească viaţa sexuală. Slujba mea este plăcută şi mă simt împlinită când văd clienţii satisfăcuţi”, a adăugat Simone.

Sursa: www.infoportal.ro

Niciun comentariu: