14 sept. 2009

Stiri si birfe

Elton John va fi tata



























Cantaretul britanic Elton John, aflat in vizita in Ucra­ina in numele fun­datiei sale anti-SIDA, a de­clarat, sambata, ca vrea sa adopte un baietel in vars­ta de 14 luni dintr-un orfe­linat situat in estul ta­rii, despre care spune ca pur si simplu "i-a rapit inima". Ucraina are una dintre cele mai mari rate de imbolnaviri de SIDA din Europa. In urma cu doi ani, cantaretul in varsta de 62 de ani a sustinut un concert cu intrare gratuita in piata principala din Kiev, la care au participat zeci de mii de oameni si care a avut ca scop promovarea luptei anti-SIDA. Fundatia lui Elton John, AIDS Foundation, colaboreaza cu Anti-AIDS Foundation a Olenei Franchuk, fiica fostului presedinte ucrainian Leonid Kuchma. Sambata, Elton John a cantat piesa "Circle of Life" pentru copiii de la un orfelinat din estul Ucrainei - multi ramasi orfani din cauza maladiei SIDA. In timpul unei conferinte de presa tinute ceva mai tarziu, cantaretul si partenerul de viata, David Furnish, in varsta de 46 de ani, au fost intrebati daca se gandesc sa adopte. Prezent la conferinta de presa, in bratele lui Furnish, era si o frumusete de baietel in varsta de 14 luni, pe nume Lev.
Pierdere recenta

Sir Elton John a declarat: "David si cu mine vorbim mereu despre adoptie. El si-a dorit intotdeauna sa adopte un copil, iar eu am refuzat constant aceasta optiune, pentru ca am totusi o varsta destul de inaintata, 62 de ani, si pentru ca din cauza faptului ca eu calatoresc enorm de mult si am viata pe care o am, astfel incat nu ar fi cinstit pentru copil, sa il supun la un asemenea stil de viata sau, dimpotriva, sa il iau pentru a-l lasa pe mana unor guvernante", a continuat acesta. "Dar, dupa ce l-am vazut pe Lev astazi, mi-ar placea tare mult sa il adopt. Nu stiu cum si ce trebuie facut pentru asta, dar vedem noi... Lev mi-a furat inima. Si David s-a atasat foarte repede si foarte puternic de el si ar fi minunat sa avem un camin, sa fim o familie din toate punctele de vedere. M-am razgandit astazi in privinta adoptiei", a spus artistul britanic. Elton John a tinut sa adauge si faptul ca pierderea recenta a colegului si bunului sau prieten in urma unui atac de cord, la numai 52 de ani, claparul Guy Babylon, i-a influentat destul de mult parerea in legatura cu o eventuala adoptie. "Saptamana trecuta l-am pierdut pe unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Acest lucru mi-a frant inima, pentru ca era absolut genial... Era atat de tanar si avea doi copii extraordinari. Ce alta oportunitate mai buna de a-l inlocui pe cel pe care l-am pierdut decat cu cineva care are tot viitorul inainte si caruia pot sa-i ofer o noua perspectiva in viata?", a conchis incantat cantaretul.

Sursa: www.infoportal.ro

Niciun comentariu: