20 oct. 2009

E sexy, burlac si dorit de femei. Cu toate astea, George Clooney a avut relatii in care s-a simtit "teribil de singur"


Celebrul actor hollywoodian George Clooney, renumit pentru atractia pe care o exercita asupra femeilor, a recunoscut spre suprinderea tuturor ca s-a simtit "teribil de singur" in multe dintre relatiile sale. Vedeta de 48 de ani, care se afla in Londra pentru a promova trei filme, a marturisit deasemenea ca a trecut prin mai multe despartiri "dure", relateaza "The Telegraph" in editia electronica de luni.
"Am avut anumite relatii absolut minunate si altele care n-au fost chiar atat de grozave", a spus el. "Am avut relatii in care m-am simtit teribil de singur. Doar pentru ca esti cu cineva nu inseamna ca esti incredibil de fericit si ca te simti implinit. Am avut relatii care au decurs lin si firesc, despartiri in regula precum si unele dure. Le fac fata la fel ca toata lumea: cu unele am succes, cu altele nu. Nu cred ca experientele mele sunt diferite de ale altora, doar ca sunt un pic amplificate", a aratat George Clooney. Printre fostele iubite ale actorului se numara nume celebre precum Renee Zellweger, Kelly Preston, DeDee Pfeiffer, Kimberly Russell, Brooke Langton, Taylor Howard, Krista Allen, Jennifer Siebel, Lisa Snowdon sau Celine Balitran. Clooney sustine insa ca imaginea sa de playboy il amuza. "Sunt in varsta", a declarat el intr-un interviu acordat publicatiei "Daily Mirror". "Ma simt destul de confortabil cu faptul ca imbatranesc, pentru ca este o varianta mai buna decat cealalta - care ar fi sa mor. Asa ca prefer sa imbatranesc", a spus actorul. "Nu am avut niciodata machiaj in filme si acum incepe sa se vada. Este amuzant pentru ca la inceputul carierei mele am lucrat cu multe actrite care erau de varsta mea sau mai mari, in conditiile in care cei mai multi actori joaca cu actrite considerabil mai tinere. Asa ca oamenii au crezut oricum mereu ca sunt mai in varsta", a conchis Clooney.

Sursa: www.ziua.ro

Niciun comentariu: