27 oct. 2009

«Nu sunt boschetar»



Tatăl Monicăi Columbeanu a rupt tăcerea. Ieri, la “Acces direct” de la Antena 1, el a sărit să-şi apere fiica şi a dat lămuriri cu privire la tăcerea de până acum.Monica Columbeanu

“Nu am fost şi nici nu sunt boschetar, aşa cum au spus gurile rele. Şi pe Monica nu am renegat-o vreodată, doar că, la început, nu am fost de acord cu căsătoria ei cu Irinel Columbeanu pentru că acesta e mai în vârstă şi decât mine. Dar acum m-am resemnat. Ultima dată am vorbit cu Monica şi cu mama ei pe 10 octombrie, chiar de ziua mea. Nu am vrut să ies în evidenţă, iar acum o fac doar pentru că vreau să-mi apăr familia. Dinu Damaschin i-a făcut mult rău Monicăi. Din cauza lui fata mea a fugit din Bacău”, a declarat Emil Gabor.

Sursa: www.libertatea.net

Niciun comentariu: