21 oct. 2009

Iulia Vântur şi-a tras Merţan nou


Iulia Vântur s-a înnoit de curând cu un superb Merţan. Pentru că, din 23 octombrie, va începe “Dansez pentru tine” şi nu va mai putea pleca mult timp din Capitală, Iulia s-a gândit să-şi viziteze părinţii, care locuiesc la Iaşi.

Asta e noua “fiară” a Iuliei Vântur

Aşa că s-a urcat în noul ei bolid şi l-a testat la maximum. Iulia a devenit, recent, posesoarea unui Mercedes GLK, al cărui preţ se ridică la aproximativ 50.000 de euro.

“Cel mai mult mi-a plăcut că am luat-o pe mama într-o plimbare până la bunica mea, la ţară, unde nu mai fusesem de multă vreme şi unde am amintiri foarte frumoase, pentru că acolo mi-am petrecut multe vacanţe în copilărie. A fost foarte plăcut drumul, am depănat amintiri, iar când am ajuns la bunica, am avut parte de o primire foarte frumoasă. Toţi vecinii, copiii de acolo au venit să-mi vorbească, să ceară autografe, să mă îmbrăţişeze. M-au primit cu drag, m-am simţit iubită şi am plecat de acolo cu inima plină, fericită, mai ales că am revăzut-o pe bunica”, a declarat vedeta PRO TV.

www.libertatea.net

Niciun comentariu: